sobota, 14 marca 2015

Zwiastun

Witam witam!
Piszę do was, bo już nie mogę wytrzymać do tego 22 marca. Miałam wolną chwilę, więc stworzyłam swój własny zwiastun do Alicji. I chyba wygląda tak, jak chciałam, żeby wyglądał. Może nie jest perfekcyjny, ale oddaje niemal wszystko, co na "Are you Alice?" najważniejsze - tajemnicę, zbrodnię, walkę, sprawiedliwość, żal, tęsknotę i wiele innych emocji. Rozdział 6 tak, jak zapowiedziałam, pojawi się 22 marca, a i mam nadzieję, że powoli do tego czasu zaczną się pojawiać zbetowane rozdziały, za co jestem niezmiernie wdzięczna Summon Creature z http://betowanie.blogspot.com/.
Również myślałam sobie, żeby złożyć Alicję do oceny, żeby ktoś z zewnątrz konstruktywnie ocenił moją pracę, żebym wiedziała na czym stoję i w razie czego mogła to jakoś poprawić (więc może ktoś mógłby polecić jakieś ocenialnie?)
Moja droga do perfekcyjnego pisania jest jeszcze długa, jak stąd na Księżyc i z powrotem, ale nie poddaję się! Cały czas do przodu, poprawiając swoje błędy i szlifując swój styl. Żeby jednak już więcej nie przedłużać, poniżej znajduje się zwiastun Alicji, jak również umieszczony jest w zakładce "Fabuła" dla przyszłych czytelników, których - mam nadzieję - jeszcze tu kiedyś przygna wiatr i los.
Pozdrawiam i życzę słodkich snów :*


19 komentarzy:

  1. Zawsze mam takiego darta, że wchodzę na twojego bloga akurat wtedy, gdy pojawia się na nim coś nowego. xD Przypadek? Nie sądzę. XD
    Zwiastun wyszedł ci świetnie, a piosenka wprawiła w nastrój, więc tylko pochwalić. :D Ja na moim programie (movie maker) niestety zrobić nie mogę, bo gifów nie wkleja. :<
    Ocenialnia to dobry pomysł. Sama się zgłosiłam ze swoim blogiem. Tutaj masz w miarę szybko: is-oceny.blogspot.com ale musisz być zapisana w katalogu. A tu: wszechstronni.blogspot.com są kolejki zablokowane, jednak warto się zapisać. A jeszcze: niebieskim-piorem.blogspot.com jest całkiem okej.
    Idę spać, bo się szwendam po internetach po jedenastej...
    Czekam na nn.
    Ell
    game-of-panem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka :D
      masz rację, to nie przypadek, tylko przeznaczenie xD Ja również nie mogę na swoim movie makerze robić filmów z gifów, toteż dla specjalnie dla tego projektu ściągnęłam wersję trailową Sony Vegas i stwierdzam, że ten program jest po prostu genialny!
      Bardzo dziękuję za linki do ocenialni :3 Myślę, że jutro będę coś kombinować z wysyłaniem, skoro prośbę o zrobienie zwiastuna nie muszę już nigdzie wysyłać xD
      Dobranoc i do następnego rozdziału :*

      Usuń
    2. Ja do zrobienia swojego zwiastuny użyłam Movie Makera. I tak da się na nim zrobić filmik z gifów! :D wystarczy przekonwertować dany gif na MP4 na stronie: http://www.online-convert.com
      Liczę, że pomogłam :)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  2. Ojej, nie wiem co powiedzieć. Jeden z najlepszych zwiastunów jakie widziałam. Na prawdę Ci się udał. Wielkie brawa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Niezmiernie mnie to cieszy, że się Ci podoba :D
      Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :*

      Usuń
  3. zwiastun bardzo fajny <333
    Co do ocenialni, czekam z jednym blogiem na www.werdykt-wilka.blogspot.com ale masz też np.

    www.ostrze-krytyki.blogspot.com
    http://prawdziwe-oceny-blogow.blogspot.com/
    http://o-pieprz.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Pewnie jutro będę wysyłać swoje fiździ-miździ dalej
      Dobranoc, słodkich snów :*

      Usuń
  4. Hej!
    Zwiastun wyszedł ci naprawdę świetnie. Muzyka nadała klimat. Sama coś próbuję tym kierunku ogarnąć, ale wszystko idzie jak po grudzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej
      dziękuję za miłe słowa. Szczerze mówiąc, mi na początku też szło kiepsko, ale jakoś później całkiem całkiem to poszło i wyszło jak wyszło, a sądząc po komentarzach - nie jest tragicznie xD
      Pozdrowionka <3

      Usuń
  5. Wspaniały zwiastun, bardzo mi się podoba. Może ja też powinnam zrobić u siebie?
    Co do ocenialni, to to jest moje ukochana, jestem jej stałą czytelniczką : http://pomackamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :*
      Zobaczę, ogarnę się i pewnie złożę zamówienie na ocenę
      Pozdrowionka <3

      Usuń
  6. Zwiastun miażdży, jest naprawdę MEGA!
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Ogromnie mnie to cieszy, że Ci się podoba :3

      Usuń
  7. Ten zwiastun jest genialny! Aż mam ochotę poprosić Cię, abyś stworzyła zwiastun także do mojego bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pike - napisz do mnie na maila to pogadamy :3 colorfull.girl@o2.pl

      Usuń
  8. Wowow... Genialny zwiastun, gratuluję talentu. Ja też kiedyś robiłam, ale odkąd zepsuł mi się program to z tego zrezygnowałam. Czekam na pierwszy rozdział :))

    http://scar-never-fade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Rid
      Bardzo dziękuję za miłe słowa, ale pierwszy rozdział pojawił się już dawno xD 22 marca pojawi się już 6 rozdział, więc nie musisz długo czekać na najnowszy rozdział.
      Pozdrawiam, Amnesia

      Usuń
  9. OMG!
    Super zwiastun!!
    Normalnie jak do filmu, który reklamują,że będzie w kinach.
    Normalnie już chce się wiedzieć co? Gdzie? Kiedy? Po co? Na co? Dlaczego? Z kim? Za co? Czemu? Itd.
    Poprostu bomba!
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie Olu
      Na wszystkie odpowiedzi na twoje pytania przyjdzie czas xD Jedynie trzeba trochę cierpliwości :3
      Pozdrawiam, Amnesia

      Usuń