niedziela, 10 maja 2015

MEGA WAŻNE INFO + PROŚBA

Witam wszystkich! Dzisiaj zjawiam się nie z rozdziałem (pojawi się piątek wieczorem :3), lecz z inną, bardzo ważną informacją i prośbą.

Otóż na Internetowym Spisie mój blog został nominowany/wylosowany/dodany do konkursu na 


To dla mnie olbrzymie zaskoczenie jak również niezwykła nominacja i motywacja do dalszej i jeszcze cięższej pracy! Stąd wynika moje pytanie i prośba: czy moglibyście zagłosować w sondażu na http://are-you-alice-girl.blogspot.com/

!!! SONDAŻ !!!

Bardzo prosiłabym o wasze glosy! 

Serdecznie pozdrawiam wszystkich moich czytelników, jak również tych, co wpadli tutaj przypadkiem,
Amnesia

10 komentarzy:

  1. Zagłosowałam.
    Dziewczyno masz 2 miejsce!!
    1 ma 30 głosów,a ty 23!!!
    Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Olu :*
      Wiesz, z yaoi nie wygram xD
      Yaoi i yaoistki to siła nie do przebicia... No cóż... bywa xD
      Pozdrawiam, Amnesia :3

      Usuń
    2. Co wszyscy widzą w yaoi?
      Ja nawet nie wiem co to jest.
      Powiem jak Kuba Wojewódzki(chyba dobrze napisałam nazwisko)
      Skąd oni to wzieli?Z alegro?
      Serio,nie mam pojęcia co to.Pewnie jakieś japońskie anime.
      Pewnie zbłaźniłam się nie wiedząc o czym jest prawie co drugi blog,no nie?
      Życzę dużo weny i czekam na nexta<3

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc, nie wiem, co inni widzą w yaoi. Jednak o gustach się nie dyskutuje, a ja szanuję każdą twórczość, więc... Taaaaa...
      Ogółem yaoi to określenie na anime i mangi w których głównym wątkiem jest miłość męsko-męska. Ten blog, z którym rywalizuję, nie jest o anime, a jedynie o miłości homoseksualnej, ale tak jakoś wyszło, ze nazwałam to yaoi xD
      Nie zbłaźniłaś się xD Kto pyta, nie błądzi xD
      Pozdrawiam, Amnesia <3

      Usuń
  2. zagłosowałam :)

    Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award !
    Więcej informacji u mnie : http://coraciemnosci.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-2o15.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i za głos i za nominację <3
      Pozdrawiam, Amnesia

      Usuń
  3. Ja też zagłosowałam... wciąż czekam na wątek z Dorotą^^
    Podpisano: i tak wiesz kto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątek z Doris? Wow... to mogłoby być coś, ale tutaj niestety nie ma mistycznych potworów z głębin matematyki xD
      Pozdrowionka <3

      Usuń