poniedziałek, 7 września 2015

Wiekopomny dzień?

Dobry wieczór wszystkim!
Wiem, że mieliście nadzieję, że to nowy rozdział czy cuś, ale niestety – to nie to. Choć nie oznacza to, że ten post jest mniej ważny! Co to, to nie. Otóż – nadszedł ten moment w życiu Alicji, gdzie czas się rozprzestrzenić na nowe, nieznane terytorium. Krótko mówiąc – zamierzam wrzucić "Are you Alice?" na Wattpada xD
Niestety, związany jest z tym wybór okładki, więc tym samym otwieram ankietę!!! Poniżej znajdzie się kilka okładek, a Wy – drodzy czytelnicy – możecie zagłosować, która z nich znajdzie się na Wattpadzie. Czas: do osiemnastego września (piątek, 18.09.2015 r.). Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie i wypowiecie się w tej malutkiej ankiecie. Dla was to niewiele – dla mnie bardzo dużo.
Pozdrawiam i życzę dobrej nocy, a poniżej zamieszczam wszystkie możliwe okładki :D

EDIT 21.09.2015 r.
Zapraszam na Wattpad!
Okładka 01:

Okładka 02:

Okładka 03:

Okładka 04:

Okładka 05:

Okładka 06: 

14 komentarzy:

  1. To już wiem, kogo dodam do obserwowanych na Wattpadzie xDD

    Hagiri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już Cię obserwuję :3 I nie, to wcale nie miało zabrzmieć jak psychopatyczny morderca xD

      Usuń
  2. I Ty mi każesz wybrać jedną?! Ty niedobra Ty! Mi się podobają dwie! i jak tu wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba 2 i 6 :), tylko z tych dwóch nie wiem, któr\a bardziej by pasowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem xD Dlatego zapytałam się moich czytelników xD

      Usuń
  4. Ja się wacham między 1, a 5 i 6.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam wybranego swojego faworyta xD Ale jeszcze nie zdradzę, która to :3 Poczekam, zobaczę, co przyniesie nowy dzień :D

      Usuń
  5. 1,2,6 są cudowne <3 Ciężko mi wybrać jedną! Ale mam zaległości u Ciebie, niedługo biore się za nadrabianie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na początku też było ciężko, ale teraz już mam swojego "konika" xD I tylko czekam, żeby zobaczyć, dokąd zajdzie to głosowanie :3 Nadrabiaj, nadrabiaj, bo później, jak już się kiedyś pojawią kolejne rozdziały, zacznie się problem z ilością tajemnic xD I wszystko się pomiesza :( Ale na szczęście za jakiś czas pojawią się pierwsze podpowiedzi i odpowiedzi xD

      Usuń
  6. 1 albo 3, ewentualnie 6. Super okładki, ale musiałaś dodać aż tyle?! Mózg mi się przegrzewa z powodu zbyt dużej ilości okładek (ERROR, ERROR, xD)
    Masz dodać nowy rozdział i to jak najszybciej, bo jak nie, to strzelam (paf paf paf xd) FOCHA!
    Q/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mózg się już dawno przegrzał, jeśli chodzi o te okładki xD Ale na szczęście już jakiś tam koncept mam. A co do nowego rozdziału to pewnie pojawi się dopiero pod koniec września albo dopiero w październiku :( Więc jeszcze sporo czekania... Tylko nie strzelaj focha! Co ja zrobię bez takiej czytelniczki jak Ty? Chlip, chlip, smarku, smark xD
      Pozdrawiam, Amnesia

      Usuń
  7. Wahałam się nad 1 lub 6, ale teraz jestem zdecydowana: szósteczka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam podobny problem, ale na szczęście też się już zdecydowałam i tylko czekam, żeby zobaczyć, czy moi czytelnicy będą mieli podobny gust co ja :D
      Pozdrawiam, Amnesia

      Usuń